PPC) Google Adwords) & שיווק אפליקציות מובייל .

שיווק דיגיטלי ופרסום באינטרנט החל בעולם המוכר לכולנו של פרסום ממומן בגוגל, פייסבוק ואינסטגרם, אך המיקוד החדש של המפרסמים כיום עובר מפרסום עבור משתמשי מחשב לשיווק למשתמשים באפליקציות, ליצירת הורדות אפליקציות, להגברת השימוש בהן ולשיווק מוצרים ושירותים באמצעות האפליקציות שכבר הורדו.

פרסום בגוגל, קידום ממומן PPC Google Adwords ושיווק אפליקציות

פרסום בגוגל  הקרוי בשפת המפרסמים " קידום ממומן – PPC "  הוא הכלי המוצלח ביותר לגידול במכירות ולהגדלת הכניסה לאתר הלקוח שלנו. במהלך החיפוש באינטרנט, הגולשים יחפשו במנוע החיפוש של גוגל ויחשפו למודעות גוגל בחלקו העליון של העמוד, בצידו או בתחתיתו, מיקום שיכול להתשתנות.
בכל פעם תופיע מודעה אחרת שתנוסח ע"י הצוות המקצועי שמנהל את הפרסום בגוגל (או הפרסום בפייסבוק ואינסטגרם) של הלקוח.

יתרונות הפרסום בגוגל לאתרים לדסקטופ Google Adwords

יתרונות הפרסום בגוגל ברורים ומובהקים ולכן היא מערכת הפרסום הפופולרית ביותר בעולם כיום. הפרסום בגוגל מאפשר מדידה מדוייקת של התוצאות וניתוח של החזר ההוצאה לפרסום וכדאיות הקידום בכל אחד מערוצי הפרסום בדיגיטל. באמצעות UTM אנו יכולים לדעת בדיוק מה באתר הניע לפעולה את הגולש ובאמצעות חיבור למערכות האיקומרס ניתן להסיק כמה מכירות הביא כל מסע פרסום. חיבור למערכות שמאחדות את כל מקורות השיווק הדיגיטלי משפרות עוד יותר את הדיוק בניתוח ההצלחה בפרסום ברשתות החברתיות, האתרים, האפליקציות והפניות שמגיעות ישירות לטלפון מהמובייל ומאתרים.

קידום אפליקציות, פרסום בגוגל מובייל - הדרך להצלחה בפרסום בכף ידך

אחד מערוצי השיווק המתקדמים בדיגיטל הינו השיווק למובייל, המאפשר מיידית יצירת קשר מהמובייל עם נותן השירותים או משווק המוצרים. טכנית ניתן מהנייד בקליק אחד לחייג למפרסם.  הפרסום במובייל הפך כלי מרכזי לשיווק אפליקציות חדשות ולשיווק והפצת תוכן באמצעות אפליקציות. כמובן שיש חשיבות גם לקידום האורגני של האפליקציה ASO, לדירוג נכון של האפליקציה בחנות האפליקציה של גוגל Google play , בחנות של APPLE App Store  וכד',  אבל הפרסום הממומן מהיר מהקידום האורגני לאפליקציה וניתן לשליטה ע"י תקציבים שמוגדרים ע"י המפרסם.

קידום אפליקציות איקומרס ושיווק אפליקציות, הורדת אפליקציות ושיווק באמצעות אפליקציות ע"י Ecommerce agency –  המפתח להצלחה לאפליקציה החדשה שלכם

כמובן שחברה שמפתחת אפליקציות רוצה בהצלחה מהירה של הפצת האפליקציה החדשה של הלקוח שלה. הורדות רבות לאפליקציה, הגברת השימושיות ביישומים השונים שלה ומיצוי יכולותיה תורמים מיידית להגברת ה Ecommerce  ללקוח שפיתח אצלנו אפליקציה החדשה. בכך נחסכות ללקוח שלנו שעות יקרות של עובדים, תפעול יעיל יותר וחווית לקוח מוצלח יותר והחזר ההשקעה על פיתוח האפליקציה הופך מהיר ביותר.  כל זאת ברצף ומיד עם השקת האפליקציה החדשה בשוק ובחנויות האפליקציה של גוגל ואפל.    שיווק מקצועי ומהיר של האפליקציה יביא להצלחתה טרם כניסת מתחרים חדשים לנישה ולהורדות רבות של האפליקציה לטלפונים הניידים של המשתמשים והצלחת הלקוח שפיתחנו לו אפליקציה. לכן הכל  תלוי בשיווק מוצלח במובייל הכולל  ניטור התנהגות הגולשים בכלים מקצועיים, תוכן שיווקי המותאם לקהלי המטרה השונים וחשיפה ברשתות חברתיות.
 

צריכים שיווק דיגיטלי חכם?  PPC ?  פיתוח אפליקציות מובייל ?  קידום אפליקציה? - צרו קשר ב-054-9253940  הקפה עלינו!  

צור קשר

        ...שולח