פיתוח אפליקציות ב-React ביצועים מהירים ומושלמים לאנדרואיד ואייפון .

בשנים האחרונות אנו רואים עשרות אלפי אפליקציות שנכתבות באמצעות ספריית Javascript ששינתה את הדרך בה יישומון מפותח. במקום להשקיע זמן רב ומשאבים על פיתוח אפליקציות לאנדרואיד או לאייפון – ניתן כיום לפתח קוד אחד שהופך באופן אוטומטי (בתהליך רינדור) לקוד שמערכת ההפעלה שכל טלפון חכם מכיר. כך, אתם חוסכים זמן ועלויות בתהליך הפיתוח, יוצרים חווית משתמש מושלמת וצריכים לתחזק הרבה פחות גרסאות. כאשר עולה גרסה חדשה, הישנה תתעדכן ב Push – בניגוד לאפליקציות Web הבנויות בדפדפן, שם המשתמש צריך ליזום עדכון. 

מדוע חשוב לבנות את האפליקציה מהר?

כאשר מתכננים אפליקציות לאייפון חשוב להוציא את הגרסאות במהירות – לפני שהמתחרים שלכם יחשבו על אפליקציה דומה. תהליך האישור של אפליקציה, גדולה כקטנה, על ידי מומחי אפל עשוי לקחת מספר שבועות. לכן, פיתוח אפליקציות צריך להיות זריז, מהיר ויעיל.

רבים מגיעים לתהליך פיתוח אפליקציה בתקציב נמוך יחסית בניגוד לתהליך פיתוח תוכנה המבוסס לרוב על השקעות גבוהות יותר. לכן חשוב למצוא חברה לבניית אפליקציות המסוגלת לפתח בטכנולוגיות מתקדמות וליצור ממשק משתמש ידידותי ומקצועי בעלויות נמוכות.

יתרונות פיתוח ב React Native

אם יצא לכם להתנסות בתהליך בניית אפליקציה, בוודאי גיליתם את הקושי שביצירת גרפיקה המתאימה לכל מערכת הפעלה. משתמשי אייפון רגילים לראות כפתורים בסגנון מסוים באפליקציות Native ומשתמשי אנדרואיד רגילים לסגנון אחר. כאשר אתם בוחרים להשתמש ב React Native- פיתוח אפליקציות חדשות נעשה קל יותר – בקוד אחד כל כפתור נבנה בדיוק למערכת ההפעלה לו הוא מיועד. 

אפליקציות לאנדרואיד זוכות לממשק משתמש מתאים ומציגות ביצועים מרשימים – ממש כאילו הקוד לאתר נכתב במקור ב JAVA. פיתוח אפליקציות לאייפון הופך קל יותר – כאילו הקוד נכתב בשפה  Native כמו objective c.

איך מתכננים אפליקציות שירוצו מהר גם כאשר האינטרנט לא מחובר

אפליקציות המבוססות על הדפדפן תלויות במידה רבה ברשת האינטרנט. כאשר האינטרנט מהיר (כמו ב wifi-) האפליקציה רצה בצורה חלקה, אך כאשר אין חיבור לאינטרנט יתכן והאפליקציה לא תעבוד כלל או תתקע. לכן בניית אפליקציות היוצרות קוד Native מאפשרות לכם פיתוח אפליקציות לאייפון ולאנדרואיד הממשיכות לעבוד גם כאשר המשתמש שלכם נמצא בדרכים ללא חבילת גלישה.

אפליקציות איכותיות המתוכננות בקפידה רק באינמנג'

באינמנג' תוכלו ליהנות ממגוון שירותי פיתוח תוכנה הכוללים:

פיתוח אפליקציות לאייפון

פיתוח אפליקציות לאנדרואיד

יצירת אפליקציה המבוססת על אפיון שלכם

אפיון אפליקציות

תכנון חוויית משתמש אופטימלית 

שימוש בטכנולוגיות מתקדמות כוללת React Native ו-React Web לפיתוח מהיר

איך מתחילים לפתח אפליקציות איתנו?

פנו למומחי הפיתוח שלנו עוד היום ונשמח לאפיין ביחד אתכם כל מסך באפליקציה, ליצור מסכים מרשימים המותאמים לקהל היעד שלכם ולעבור ביחד אתכם גרסה אחר גרסה. גם לאחר שסיימנו לפתח את האפליקציה והיא עלתה בחנויות של אפל ואנדרואיד ( Google Play ו-App Store) נמשיך ונשפר את האפליקציה לפי דרישתכם והמלצות המשתמשים, אחר כך נוציא עמכם גרסה אחר גרסה.

היום, גם אתם יכולים להיות בחוד החנית הטכנולוגית עם משחקים חדשים, תוכנות ניווט, אפליקציות eCommerce ושלל יישומים שיכולים להקל על חייהם של המשתמשים שלכם ולהפוך אתכם מיזמים בפוטנציה לבעלי אפליקציות חיות בחנויות השונות. זה הזמן להצטרף לעוד עשרות מליוני בעלי אפליקציות שעושים כסף ממכירה של אפליקציות או מכירת פרסום בתוך האפליקציה.

לקבלת יעוץ מקצועי ופיתוח אפליקציות מנצחות אל תהססו לפנות אלינו בטופס יצירת קשר או בטל' 054-9253940

 

צור קשר

        ...שולח