לקוחות מספרים פיתוח אתרים .

כמה מכתבים ומיילים נבחרים שקיבלנו מלקוחותינו

 


טל אבריאל - מנהלת תחום אינטרנט סלולרי - סלקום (העתק מייל תפוצה)
תרשו לי לרגע לחלוק איתכם חוויה מתקנת ונהדרת שהיתה לי לאחרונה עם ספק אינמאנג':
בשיחת כדרך אגב עם רוני (מנכ"ל) שאלתי אותו אם בא לו לעשות לנו את אתר שליחת ברכות ה MMS‏ ל Imode‏. אני ביקשתי אתר קטן ופשוט אשר השליחה צריכה להתבצע דרך ה i-mail ‏על מנת למנוע סיבוכים.
בתוך שעה הגיע איפיון מסודר וכן התחיל תהליך בדיקה טכנולוגית, אז גילינו שעליו להתממשק עם ה MMSC‏ של סלקום - תהליך מורכב ומסובך שמעמיס מאד על המפתחים ומגדיל משמעותית את היקף העבודה.
יאמר לזכותם שמעולם לא דרשו תוספת כסף על העבודה, להיפך: רק רצו לעשות תיקונים על גבי תיקונים, אפילו בתוך הקוד שקיבלו מסלקום, על מנת שהאתר יראה כראוי.
מעולם לא נתקלתי בשילוב כה נדיר של מסירות ומוטיבציה יחד עם איכות עבודה גבוהה ואנשים נעימים ומלאי רצון טוב.
אחרי שהוכיח יותר מפעם אחת שהוא ספק בעל יכולות טכנולוגיות מעולות מחד גיסא ויחסי אנוש מדהימים מאידך לא נותר לי אלא להמליץ על אינמאנג' בחום. תזכרו את זה בפעם הבאה שתזדקקו לספק קטן...אך גדול!

 

 

מתוך ההמלצות לקוחות מאומתים על ידי טרסטד פרטנרס מבית דן אנד ברדסטריט:

 

 

יריב לרנר - מנכ"ל נטלי סקיולייף בע"מ - תל אביב, ישראל
נטלי סקיולוף הינה לקוחה של אינמאנג' מזה כשנתיים, ועושה שימוש בשירותי החברה לבימוי והפקת סרטון תדמית, עיצוב ובניית מצגות פלאש ועיצוב ופיתוח אתר אינטרנט. נטלי סקיולוף מגדירה את אופן השירות של אינמאנג' כ"מעולה", ומציינת כי מדובר בחברה טובה, אמינה והגונה.

 

אורית שצברג דנן - מנכ"לית McCann Cultures - תל אביב, ישראל
מקאן מגזרים הינה לקוחה של אינמאנג' מזה כשנה, ועשתה שימוש בשירותי החברה לבניית אתר האינטרנט שלה. מקאן מדווחת כי שירותי החברה ניתנים באופן מקצועי ושירותי- "קמים בבוקר בשביל הלקוחות".

 

יעל צבר - מנהל תחום אינטרנט המרכז הבינתחומי הרצליה
המרכז הבינתחומי הרצליה הינו לקוח של חברת אינמאנג' מזה כשנה. המרכז עשה שימוש בשירותי החברה לבניית אתר אינטרנט סלולארי ומערכת לשליחת SMS. ע"פ דיווחי המרכז הבינתחומי אינמאנג' מספקת שירות מעולה- מקצועי, איכותי, עם זמינות מיידית.

 

קבוצת לוגיה בע"מ - הרצליה פיתוח, ישראל
לוגיה הינה לקוחה של חברת אינמאנג' מזה כארבע שנים, ועשתה שימוש בשירותי החברה לפיתוח אתרים סלואלריים, פיתוח אתרי אינטרנט ופיתוח אפליקציות לפייסבוק. ע"פ דיווחיה של לוגיה, אינמאנג' מספקת שרות אישי ומקצועי ומתאפיינת באיכפתיות וגמישות רבה. הצוות של אינמאנג' משקיע מעל ומעבר בכל פרויקט ומגלה מחיובות מלאה למוצרים ורצון אמיתי בהצלחתו. לחברה צוות מקצועי, בעל רמת מחויבות גבוהה ביותר וראש גדול.

 

טלעד - רמת גן, ישראל
טלעד הינה לקוחה של אינמאנג' מזה כשנתיים, ועשתה שימוש בשירותי החברה לבניית אתר אינטרנט, עיצוב ובניית באנרים ומיניסייטים ותחזוקת אתר האינטרנט של החברה. טלעד מגדירה את רמת השירות של החברה כ"מצויין" וממליצה בחום על שיתוף פעולה עמה.

 

המלצות נוספות:

 

יוני אינסל - מנהל אתר ספורט דיפו

תחילת ההתקשרות בין ספורט דיפו בע"מ ואינמאנג החלה בערך לפני כשנתיים,חברת אינמאנג מלווה אותנו בכל המהלך של בניית
האתר תוך כדי ליווי צמוד,בנייה מקצועית ויחס אישי לכל אורך הדרך.מעבר למקצועיות הנדרשת שכרוכה בתחום זה ואשר יש אותה ברמה
הגבוהה ביותר הפתיע אותנו היחס האישי בתחילת הקשר ומאז השירות רק משתבח עם הזמן.
צריך לציין את העובדה כי ספורט דיפו מקבלים פידבקים חיוביים לכל אורך הדרך על תכנון האתר,הבנייה,העיצוב ותפקוד האתר.לראייה מעיד
הקידום של אתר ספורט דיפו במנועי החיפוש השונים באינטרנט.
לסיום צוות ספורט דיפו שמחים עם ההחלטה על הבחירה בחברת אינמאנג,תודה לכל צוות העובדים המסור,רוני,רון,דן,נועם ולכל שאר העובדים.

 

חניתה לב ארי – מנהלת שיווק מדיקליניק (העתק מכתב תודה)
ברצוננו להודות לכם על השירות שניתן על ידי חברתכם. על ביצוע העיצוב החדשני בשני אתרי האינטרנט ועל הנכונות לתת מענה בכל שעה. נשמח לתת המלצה בשעת הצורך.

 


גיורא גולן – שירותי מחקר, ייעוץ והדרכה. (העתק מכתב תודה)
ברצוני להודות לכם על השירות המצוין לו זכיתי מחברתכם. רמת הביצוע גבוהה, והנכונות לתת מענה לדרישות במהירות ראויה להערכה, הרווחתם לקוח מרוצה. אשמח להמליץ עליכם בשעת הצורך.

 

 

יעל ארקין – פרקול תעשיות טקסטיל. (העתק מכתב תודה)
ברצוננו להודות, מתום שנה מהקמת אתר האינטרנט של פרקול, על השירות המקצועי והמהיר, על התמיכה הטלפונית בכל שעה ועל הליווי בתחזוקת האתר, קידומו ושיווקו ברחבי הרשת.

 

 

מירי אשוח - ש.פ.ר רולר בע"מ (העתק מכתב תודה לרוני מנהל הפרויקט)
מצאנו לנכון להודות לך – קודם על האתר המושקע, המרשים והמיוחד שבנית.
מעבר לכך ובעיקר, על הסבלנות, הרעיונות, הליווי של לפני ואחרי ובעיקר של אחרי. על ההבנה, על השאלות שנשאלו (לעיתים בשעות מוזרות), האכפתיות והתחושה שיש מי שתומך לאורך כל הדרך.
התחושה שיש כתובת לפנות אליה בכל שלב חשובה לעיתים אף יותר מהעבודה עצמה והוכחת את זה לאורך כל הדרך.
הלוואי והרבה חברות ידעו לתת שירות – כמוך. המשך כך!!