אפליקציית ניו דלי .

 

רקע:

מחקר שהזמינה רשת ניו דלי הצביע על כך שיש לקוחות המגיעים לסניפי הרשת בשעות העומס אבל לא ממתינים מאחר שהם רואים שהסניף עמוס, חושדים שמדובר בזמן המתנה ארוך, ומעדיפים ללכת למקום אחר.
 
המחקר גם הראה שבעוד שהמטבח עומד בעומס של הכנת המנות המוזמנות, לעיתים יש עיכוב בקבלת הזמנות הארוחה עקב תורים משמעותיים בשעות העומס.
 
 

הבעיה:

אובדן לקוחות עקב זמן המתנה רב בהזמנת האוכל.   
 
 

הפתרון:

נקודת הכאב המשמעותית ביותר עבור הלקוחות הייתה זמן ההמתנה הארוך בשלב הזמנת הארוחה. לכן, התמקדנו בדרכים לקצר את התהליך. המטרה העיקרית של האפליקציה של ניו דלי היא לאפשר ללקוחות להזמין ארוחות דרך האפליקציה ולתזמן את הכנת הארוחה לשעה הרצויה להם. כך הלקוחות "מדלגים" על התור, ומקבלים ארוחה בזמן הנוח להם.
 
 
 

תוצאות:

האפליקציה הושקה בפברואר 2019 וזכתה להורדות רבות. האפליקציה כללה כמה אפשרויות מרכזיות:
1. הזמנת ארוחה ותשלום באשראי
2. תזמון של הכנת האוכל
3. סימון מנות אהובות
4. מציאת סניפים
5. מבצעים מיוחדים למשתמשי האפליקציה
 
 

עתיד האפליקציה

האפליקציה בנויה בצורה שתאפשר לנו להוסיף רכיבים נוספים במידה והלקוח ידרוש זאת בהמשך כמו מועדון לקוחות, פנייה לשירות לקוחות ועוד. כך שניתן לבצע שינויים ותוספות לאפליקציה בהתאם לצרכי הלקוח. 
 
 

רוצים גם כזה? דברו איתנו

 

לעבודה הבאה >>